Влез в твоя профил

Твоята количка

';
';

No products in the cart

No products in the cart

No products in the cart

ЧЗВ

-Bio Club | Често задавани въпроси-

Често задавани въпроси

1. Трябва ли да имам регистрация, за да поръчам?
Не, не е задължително. Регистрацията би Ви помогнала да следите по-лесно статуса на поръчката си, да добавяте продукти в “Любими” и да следите цената им, да добавяте продукти в кошницата и да не ги губите из сайта. Можете да се абонирате като оставите email адреса си, за да получавате известия за новите промоции и тенденции, както и да имате достъп до специални оферти.

2. Как мога да поръчам?
Онлайн чрез сайта, като за всеки продукт пише дали количеството, което посочвате в празното поле е за брой.

*Можете да поръчате онлайн.

*Можете да направите поръчка по телефона. +359 996 000 666

*Можете да направите поръчка на Facebook страницата ни в Messanger.

*Можете да направите поръчка на мейл: website@bioclub.bg

3. Как става плащането?
*С карта след като направите поръчката на сайта.

*При получаване на стоката: в брой/с карта.
-Ако доставката се извършва лично от BIOCLUB, тогава можете да заплатите на шофьора в брой или предварително с карта на сайта когато правите поръчката.

*По банков път след направена поръчка на сайта и получена проформа.

4. Мога ли да пазарувам на изплащане?
Не.

5. За доставките - как става, какъв е срокът и каква е цената?
Има няколко начина за доставка, като преди да изпратим поръчката Ви, наш консултант ще се свърже с Вас по телефона за потвържение. Във всички случаи доставката се изпълнява в рамките на до 3 работни дни (изключение правят случаите, в които сте избрали неналична стока; тогава ще се свържем с Вас за уточняване на детайлите по поръчката.):

*Доставка с транспорт на BIOCLUB.
Доставката е безплатна за поръчки над 99 лв. Извършва се от 09:00 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:00 ч. без ангажимент за точен час и разтоварни операции. Доставка на адрес не се извършва, ако не е осигурено пространство за паркиране на товарния автомобил на BIOCLUB.

*Доставка с куриерска фирма
BIOCLUB работи със SPEEDY, като доставните цени зависят от куриерите, а не от BIOCLUB.

6. По какъв начин и в какъв срок мога да върна поръчка и да ми се възстанови сумата?
При поръчка онлайн имате право да върнете стоката в период от 30 дни. Задължително трябва да пазите касовия бон/фактурата. Можете да върнете стоката по куриер за Ваша сметка. Парите Ви могат да се възстановят по няколко начина, в зависимост от Вашето желание: по банков път, като ни предоставите банкова сметка; по куриер. Ако имате въпроси, винаги можете да се свържете с нас на тел: +359 996 000 666, по имейл: website@bioclub.bg

7. Какво е необходимо, за да направя рекламация?
Свържете се с нас на тел: +359 996 000 666, по имейл: website@bioclub.bg. Рекламации се приемат само срещу представяне на официален документ за покупка и прикачен касов бон.

8. Мога ли да анулирам поръчка и в какъв срок?
Може да откажете поръчката на тел. +359 996 000 666. Това може да се случи само, ако поръчката все още не е опакована и изпратена към Вас. Друг начин за отказ е да ни изпратите имейл на website@bioclub.bg, като посочите номер на поръчка.

9. Как по-лесно да открия търсения от мен продукт?
Можете да използвате търсачката на сайта, както и отделните категории и техните филтри, за да откриете по-лесно това, което търсите.

10. Кои са предимствата при онлайн пазаруване на www.bioclub.bg?
При онлайн поръчките имате право на връщане от 30 дни.
Онлайн лесно сравнявате цените и качествата на продуктите, за да направите информиран избор.
При нас има най-голямото разнообразие на пазара, но освен това и поддържаме най-голямата складова наличност в страната.
При доставка имате право на преглед преди плащане.
За онлайн поръчки предлагаме безплатна доставка за поръчки над 199 лв.


11. Има ли къде на живо да разгледам продуктите/физически магазини?
Не, за момента нямаме физически обект.

Запишете се за нашия бюлетин